2012. április 19., csütörtök

Első


Mostanában rákaptam az írásra. Könyvélményeimet egy másik blogban osztom meg, és egyre lelkesebb lettem, annyi sok történet van, amit el kell olvasnom, meg kell ismernem. Aztán arra gondoltam, miért ne lehetne továbbfűzni, továbbgondolni mindezt? Nagyon szeretem a filmeket, a vizuális kvázi-valóságot, amit teremtenek, a karaktereket, életutakat, sorsokat, amiket megjelenítenek. Nem vagyok szakavatott filmkritikus, és soha nem is leszek. Csupán csak elmesélem az én szemszögemből, hogy milyen az én szemüvegemen keresztül ez a történet, amit elmondanak a képek és a dialógusok. Ha van kedved tarts velem, nézz be időnként, hátha találsz kedvedre való néznivalót, vagy néznivaló kedved lesz. 

Anaria

2 megjegyzés:

  1. Csak most akadtam rá erre a blogodra és nagyon tetszik!!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ennek örülök igyekszem rendszeresen pötyögni..anyukámnak tehetsége van feltúrni kevésbé mainstream de jó filmeket és mindig figyelmeztet hogy nézzem meg ezt nézzem meg azt :D Nemsokára jövök zenével is ;)

      Törlés