2012. április 21., szombat

Filmes bakancslista


Filmes bakancslista

  • Aranypolgár
  • Casablanca
  • A postás mindig kétszer csenget (1981)
  • Az élet csodaszép
  • Mindent Éváról
  • A vágy villamosa
  • Egy nyáréjszaka mosolya
  • Félévente randevú
  • Van, aki forrón szereti
  • Egy gyilkosság anatómiája
  • Psycho
  • Álom luxuskivitelben
  • Diploma előtt
  • Bonnie és Clyde
  • Rosemary gyermeke
  • Utolsó tangó párizsban
  • A keresztapa
  • Száll a kakukk fészkére
  • Rocky
  • Brian élete
  • E.T.
  • Vissza a jövőbe
  • Harry és Sally
  • Ollókezű Edward
  • Az ártatlanság kora
  • A remény rabjai
  • Az angol beteg
  • Amerikai szépség
  • Hatodik érzék
  • Requiem for a dream
  • Amélie csodálatos élete
  • A zongora tanárnő
  • Esküvő monszun idején
  • A bakancslista
  • Ragyogás
  • A tökéletes trükk
  • Drágán add az életed!
  • Fekete hattyú
  • A némafilmes
  • Boy A 
  • Soul Kitchen 
  • 500 Days of summer
  • Hazug csönd
  • Zuhanás 
  • Utolsó utazás 
  • Az emberi szív térképe
  • Közelebb 
  • V mint vérbosszú
  • Minden végzet nehéz
  • Édes november
  • Az őslakó 
  • Kínai negyed
  • Álmok otthona
  • Véres románc 
  • Az Erő Krónikája 

2 megjegyzés:

  1. 17-et láttam belőle, de majdnem annyival idősebb is vagyok nálad. :D
    Nem láttad a Vissza a jövőben-t??? Egy időben imádtam.
    Érdekes módon a Bakancslistát én sem láttam. :D

    VálaszTörlés
  2. Mindig terveztem hogy megnézem és sose lett belőle semmi :D A bakancslistát egyszer fél szemmel, de lehet előtte el kellene olvasnom ^^

    VálaszTörlés